DAN 1

Balikesir

Prispeli smo v Balikesir in se nastanili v hotelu.

NEDELJA, 28.5.2023
V nedeljo smo se ob 4.45 zbrali na avtobusni postaji na Cankovi in nato z manjšima kombijema krenili proti letališču v Ljubljani. Na letališče smo prišli ob 7.00 in tam najprej opravili malico, nato pa oddali prtljago. Po oddaji prtljage smo čakali na naš let. Ob 8.40 smo se vkrcali na letalo. Na žalost je prišlo tudi do zapletov, saj ena udeleženka ni imeli urejenega potnega lista. Nato smo se vkrcali na letalo in se posedli. Med udobnim letom smo lahko gledali filme, poslušali glasbo in igrali igrice. Za veliko udeležencev je bil to prvi let, zato je bilo še vse bolj posebno. Na letalu smo tudi dobili obrok, ki je vseboval jajca, maslo, kruh in druge turške posebnosti. Dobili smo tudi pijačo, katero smo vsi z veseljem popili. Let je trajal 2 uri in pol. Ob prihodu na letališče je bila manjša zmeda, saj velja istanbulsko letališče za največje na svetu, ampak vseeno to dejstvo ni bilo za nas velika ovira. Med čakanjem na prevoz smo se razgledali po letališču, nato s pomočjo navigacije sami našli izhod, kjer nas je čakal prevoz. Kmalu smo prečkali ožino Bospor in prvič bili na azijski strani. Po dveh urah vožnje smo se nepričakovano s kombijem odpeljali na trajekt in se preko Marmarskega morja podali na drugo stran, saj je ta pot za nas predstavljala bližnjico. Tudi trajekt je bil za nekatere poseben, saj so bili prvič na taki vožnji. Po vožnji s trajektom smo nadaljevali našo pot do hotela, ampak že spet ni potekalo vse tako kot bi moralo, saj je bil kombi že star in v hrib ni peljal s tako hitrostjo kot bi moral. Poleg tega smo prišli v državo Turčijo na dan volitev, zaradi tega so nastajale gneče, ljudje so vriskali in mahali z zastavami, ampak kljub vsem tem problemov smo srečno prispeli do hotela. Takoj, ko smo se namestili v mestu Balikesir smo se odpravili na večerjo, saj smo vsi bili že zelo lačni. Večerjo je sestavljal piščanec, krompir ter različne omake in kruh. Na koncu smo spoznali tudi turški čaj. V hotel Serel smo nato prišli nekje ob 23.00, kjer smo se stuširali in pripravili na naslednji dan.